søndag 6. september 2009

Da var vi nede igjen..

Viu dro på hytta i går etter at æ var ferdig på jobb,det var deilig å komme sæ opp på fjellet og full chilling uten tvlyd,summing fra vegard sin store bærbare data,oppvaskmaskin eller lignede lyder.Vi koste oss med pizzaboller som mamma hadde laget,før vi gikk til tante randi og onekl alf sin hytte,der var også bente,lars og lille jonas.

Når det nærmet seg leggetid for lille rpinsessa gikk vi til hytta for å ordna i stand.Vilde sovnet med en gang hode traff hodeputa.Vidar og Vegard var ute en tur,mens mamma og æ tok non runder med "by og land".Når gutta kom tilbake var det tid for kokkeligmokne spilling og landskamp på radio.

Kjempe trivelig hyttetur,men neste helg blir vi hjemme tror vi,vært på hytta to helger på rad nu så blir godt å være hjemme litt.

Nu e vi innom mor og far en tur før vi stikker hjem:)

1 kommentar:

  1. Dæven, var du våken klokka sju i dag til morran? Da var jeg i dyp søvn, vet jeg :p Kenneth hadde lagt Luna ved siden av meg i natt uten at jeg visste det, så jeg våkna faktisk klokka åtte i dag av at hu sto på magen min og stirra meg i ansiktet :p Hu er morsom :) Høres ut som det var deilig å komme seg på hytta en tur da.

    SvarSlett