onsdag 17. februar 2010

dårlig dag,men en god nyhet

i dag er ikke formen på topp allefall.Etter at æ hadde kjørt prinsessa i barnehagen sin dro æ hjem å la mæ på sofaen og der har æ liggi..kjempe slapp i dag,hodepine og kvalme..håper på en bedre ettermiddag og en bedre morgendag..heldigvis ikke noe som skjer i morgen heller,så da blir det ikke noe stress..

Allefall så har æ fått en kjempe fin og overraskende nyhet.Skal på sykehuset 1.mars,men så viste æ at mor (min bestemr) skulle til byen i slutten av denne mnd,og hadde vært så fint om æ hadde fått byttet timen min til dagen ho også sku,for da kan vi dra sammens,mye bedre det.Ringte hen å hørte,men fikk beskjed om at det var vanskelig å få byttet time,men skjønte veldig godt at æ ille det ettersom vi bor et stykke hen,så hun skrev det ned på en lapp og skulle ringe mæ dersm det gikk,men det var skjeldent det hadde gått før å byttet.

Så hadde ikke akkuratt noe håp om at det skulle gå,men gud kor glad æ ble når hun ringte isted og fortalte at det gikk og at æ hadde fått byttet timen min.Det vil si at æ slipper å ta bussen alene,og at far skal kjøre vårs:) *kjempe god nyhet* Så nu må æ bare ringe min vakre mamma og min snille stefar å høre om de kan hente prinsessen i barnehagen den dagen:)

Nu sitt æ bare i sofaen og slapper av,skal hente min vakre prinsesse snart,gleder mæ til å se henne<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar