tirsdag 1. juni 2010

jentesyndrom mon tro

det å skulle underholde en trøtt og sliten prinsesse kan være meget så utfordrende og da må man rett og slett være kreativ og tenke smart..som for eks:"ka lika ho å gjøre,men som vi egentlig ikke gjør så ofte" eller rett og slett "ka får ho ikke lov til".Ettersom at æ ikke trengte å strekke mine tøler alt for langt bakover så gikk æ før alternativ "ka like ho,men som vi ikke bruke å gjøre".Det vil si,tok ho med på badet,som ho e veldig fascinert av etersom at æ har veldig masse sprayer,sminke (men får liksom aldri nok hell da) og stærsj.
Så vi så i (kontrolerte forhold) i sminken min..ettersom at ho ville leke med solpudder,mascara og foundation så fant æ en lebestift..gøy!knall rød sådan.

Tok det på munnen vårs åsså sussa ho mæ på kinnet og æ ho på handa,og det var gøy kan du tru..hahha..da lo vi godt ja (skal ikke så me til,du vet små barn store gleder).Så når æ følte det ble litt i overkant og litt for meget så vaska vi det av vårs.Etter at æ hadde vaska munnen min som ikke å ut etter den rødfargen..tok æ litt conciler bare på leppen,for å matte de ned og skulle ta litt dopapir og da æ snur mæ mot ho,ja..nei kem du trur som hadde akkuratt tatt det på sin lille munn og smatta med sammen leppen sine og laga trutmunn????? jo,min lille herlige og fantastiske datter:P hahahaha..

Etterpå begynte ho å bli litt "cranky"(vetkje helt korlei det skrives...)så ble ho enda mer når ho ikke fikk mascaran og foundation og grise med så til min store glede så æ hennes lypsyl (som e kjøpt på apoteket for små barn. vcn red.)så den kunne ho få.

Da fikk æ rett og slett streng beskjed fra min lille herlige skatt på litt over ett og ett halvt år at æ måtte sætte mæ ned på krakken,og da sku ho ta det på mæ.Å da måtte æ le. Fordi da ser æ den lille jenta står å skikkelig konsentrere sæ med å ta lypsyl på leppen mine (les:sånn konsentrere sæ med munnen som i kjent stil typ mascara påleggelse..gape med munn:P:P) Før ett syn!!<3 Priceless<3 SÅ æ lure bare på,e det et syndrom jenter har og har vi det i vårs fra første sekund?

2 kommentarer:

  1. Neida! Gutta har det og =P

    SvarSlett
  2. haha:P *ser det førr mæ* men da har æ jo fått svar,tusen takk:)

    SvarSlett