torsdag 18. mars 2010

Stille gråt

Ligger i senga mi.
Det e mørkt og lite trygt.
Æ bynna å tenke.
Savne dæ.

Tåran trille, mer og mer.
Tåran trille førr at du ikke e lamme mæ.
Alt æ vil e bare klemme dæ.

Tåran bi bare fleir og fleir.
Trille fortart og fortar,nedover kinnan mine.
Gråten bi til hulking.
Stille hulking.
Stille gråt.

Minuttan trille åg.
Tikk takk...tikk takk..

Æ vil bare til mamman min.

Tankan surre meir og meir
Tåran bi stadig fleir og fleir,
større og større,
mer og mer
stille gråt.

Vil bare se mamman min.
Savne mamman min så utrulig masse

Stille savn.
Stort savn.
Stille gråt.





Her kjem det klart frem gitt at æ savne mamman min.fant diktet nede i kjellern når æ sku hente noe i sted.skrev det mens æ bodde sørpå i 2006.ikke at æ ikke hadde det bra der altså,men du kan ikke bli sint på en jente for at ho avne mamman sin!!!

Ringte mamma isted og spurte om a ville høre et dikt,svart nu ja ho,å når det kom frem kem det handla om var det en stk rørt mamma i andre enden av teknologien vi snakka gjennom:)

Mamma min e helt fantastisk,e så utrulig snill og god.Æ e så kjempe glad i ho<3
*gla i dæ mamman min*

1 kommentar:

  1. ÅÅÅ du e no så søt lille tulle, masse gla i deg :-) Og diktet var kjempefint, skal kopiere det, eg :-)

    SvarSlett